Jautājumi, atbildes, komentāri
Diskusijas sakārtotas no svaigākās uz vecāko (pēdējās 40) Skatīt visas Rakstīt jaunu komentāru »»
Mr.AUSTINE LEORAND pirms 2 dienām Atbildēt uz šo komentāru
Izcelt ziņu
Hi all, tas `s labi novērtēt labas lietas, tāpēc man ir novērtēt aprūpi man Mr James Smith, kad man bija iet cauri smagu finanšu stresa man bija prātā ar viņu uz vietas un summu kredīta viņš man iedeva protsedurukredita un pēc divām dienām mana aizdevuma ir nodota uz manu kontu, un es vēlos, lai jūs sazināties ar viņu, ja jums tiešām ir nepieciešams kredīts, un es zinu, ka viņš varēs jums palīdzēt, jo tas palīdz man ar sliktu kredītu aizdevumu, un jūs varat sazināties ar viņiem, izmantojot
austineleorand82@gmail.com vai
austineleorand@mail.ru uzticamu kredītu piedāvājumu šodien bez dupes un aizkavēšanās, un, lūdzu, es gribu jums pateikt viņam, ka misis Flora. K.Ward jūs aizsūtīju pie viņa.
Boot Šeit ir informācija, ka uzņēmums būs nepieciešams no jums viņš ir patiešām labs cilvēks
Kredīta pieteikuma forma PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA
Vārds: .....
Uzvārds: .....
Sazināties Adrese: .....
Pilsēta / Zip: .....
Valsts: .....
Dzimums: .....
Dzimšanas datums (diena-mēnesis-gads): .....
Tālrunis: .....
Ģimenes stāvoklis: .....
Nodarbošanās: .....
Tuvākais radinieks: .....
aizdevums informācija
Nepieciešamā summa par aizdevumu: .....
Mērķis aizdevums: .....
Aizdevuma termiņš: .....
Ienākumi: .....
pieteikties
Jony, 87.110.7.*:
Nu vai tad nevar šo sviestu izdzēst!
87.110.240.72, 87.110.240.*:
Ha ha ha
rēcīgs teksts
tiešām par tēmu
būtu atsūtījuši orientēšanās karti un orientēšanās uzvaras formulu
Kaspars pirms 4 nedēļām Atbildēt uz šo komentāru
Visu laiku esmu gribējis pajautāt, bet aizmirsis - ko nozīmē krāsas līnijām veiktajos maršrutos?
Organizators, 87.110.228.*:
Sarkanā par daudz, pārējām krāsām nav nozīmes. Ja ļoti gribas uzzināt arī to - tepat diskusijās senāk bija atšifrējumi.
Bet tam nav nozīmes!
iesacejs pirms 1 mēneša Atbildēt uz šo komentāru
Kāds negrib padalīties ar to debitantu atlaižu kodu?
Aiga, 81.198.39.*:
Aizsūtīju e-pastā! Veiksmes!
87.110.141.214, 87.110.141.*:
Viens kods derīgs tikai vienai komandai?
Organizators, 87.110.228.*:
Katrs dalībnieks var izdot citiem tikai vienu kodu!
iesacejs pirms 1 mēneša Atbildēt uz šo komentāru
Kāds negrib padalīties ar to debitantu atlaižu kodu?
Organizators, 87.110.228.*:
Tev taču jau piedāvāja vienu kodu Aiga! Skatīt zemāk!
inese pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
labak ielieciet greizo rakursu galeriju!
Organizators, 87.110.228.*:
Izbrāķētās bildes (fake) ir atrodamas FOTO/VIDEO sadaļā.
Organizators, 87.110.228.*:
... un galvenā strīdus WP bilde ar skaidrojumu ir šeit: http://dra.lv/gKUvp5
Ainars 12, 94.30.208.*:
Atļaušos tomēr iebilst par šo foto-abās bildēs kreisais tornis vai skurstenis ir augstāks, vecā bildē trepes vai stalažas nav, tā ka ar vecajām bildēm tomēr būtu jārīkojas uzmanīgāk, mūsu gadījumā tas izsķir tikai vienu vietu, bet ja ir runa par godalgotu vietu, tad??????
A, 91.188.63.*:
Respect Orgiem! Viss ir korekti un ja runa ir par godalgotu vietu, tad šādi rakursi būtu jāvērtē vēl skurpulozāk! Spices mērķis ir rezultāts, tātad jābūt īpaši uzmanīgiem, ne tikai ''jāmauc''.
inese , 195.69.91.*:
Ja salīdzina skursteņu diamterus, tad šaubas var aizlasit negaisam līdz:)
Edijs, 217.198.226.*:
Ja piebrauktu tuvāk, tad varētu redzēt, ka visa ēka turpinās prom no ceļa, tātad vecā bilde bija uzņemta no upes otra krasta. Ātrums aizrauj ;)
Mairis no 52., 159.148.171.*:
Baigi matus skaldīt negribas, bet vairāk tomēr piekrītu Aināram. Cepļa bilde tomēr IR strīdīga - vecajā bildē ir 2 mūrēti skursteņi, bet tagad realitātē vienam augša ir remontēta un papildināta ar metāla cauruli, kura kopumā tomēr ir augstāka par mūrēto.
Tas, kas redzams vecajās bildēs tagadējā realitātē tomēr ir kardināli mainījies, tāpēc, lai izvairītos no šādām strīdīgām situācijām, varbūt turpmāk šādu objektu atpazīstamība pēc vecām bildēm jāskata uzmanīgāk - piemēram, to var pieminēt (vērst uzmanību) sapulcēs, vai tml. veidā pabrīdināt tautu.
46.109.73.184, 46.109.73.*:
Nu, bet nav jau tā ka visi nesaprata :))) Vairums tak nofočējās pareizi.. ?
andrisl (vwmotion), 192.130.224.*:
pie kam - punkts uz kartes bija tieši tajā vietā, no kuras bildējot ir pareizs rakurss ...
IBe, 80.232.213.*:
tiem, kas "ņemas" par skursteņiem - nu taču būtu nokāpuši lejā, Ventas krastā, tad redzētu, ka ne tikai skursteņi, bet arī palīgēkas skaidri norāda, no kuras puses iepriekš bildēta senā ēka.
Protams, ja līdz Ventai tā arī neaizgājāt, tad šo niansi ar papildēkām pamanīt bija neiespējami - kas arī cepšanās iemesls.
Diezin vai orgiem vajadzētu īpaši norādīt - ka tai un tai objektā obligāti apjiet ēkai no visām pusēm, pirms bildējaties - tur taču visa sacensību "sāls" - atrast pareizo rakursu - un, ja kādam gribas riskēt un bliest no auto - kā nu sanāks vai "a ja nu nepamana", tad jārēķinās arī ar sekām ;)
P.s. interesenati - vai tiešām lampiņu būcenī (punkts netālu no šī cepļa) tiešām visi nobildēja no pareizā rakursa? :D
Mairis no 52, 159.148.171.*:
... "matus tač neskaldīsim", nevar noliegt, ka "juridiski" esam kļūdījušies ar pareizo rakursu, taču vecā bilde/realitāte nav viennozīmīgi un nepārprotami sazīmējama. Kāpēc? Manuprāt, kaut vai pēc metāla caurules pagarinājuma, jo nevar pateikt, vai tā caurule vecajā bildē jau ir, vai vienk. tā "truba" ir padomju laiku pagarinājums.
atbilde Andrim no vwmotion.
... ok, ok... es saprotu, ka teorētiski "priekšnieks t.i. orgi nekad nekļūdās", bet praktiski (reti, bet) ir bijuši gadījumi. Tā, ka punkts uz kartes vēl nenozīmē 100% pareizā rakursa esamību.
andrisl (vwmotion), 81.198.4.*:
stāsts ir par to, ka vecā bilde un jaunā bilde no pareizā rakursa ir apbrīnojami līdzīgas ...
stāsts ir par to, ka tik liela nobīde nekad orgiem nav bijusi ... jo punkts bija pie pašas mājas, bet te daļa nepareizo bilžu ir ar apmēram 300 m distanci ... tad būtu līdzīgi kā Rīgā bildēt TV torni nevis no zaķusalas, piemēram, bet gan no SPCES rajona.
P.s. - lai vai kādi pārveidojumi padomju laikos bijuši, diez vai būtu pārmūrēti koniski vecie skursteņi n'shit.
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Taču kartē ir skaidri redzams, ka punkts ir upes krastā, pat kartē var redzēt, ka pie punkta, gar upi aiziet ceļš pa kreisi. Un arī dabā, nobraucot pie upes, pa kreisi gar krastu aizgāja neliels ceļš (esošā turpinājums. Es uzreiz sapratu, ka jābrauc līdz upei.
Organizators pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Nepalaidiet garām iespēju! Ievietojiet kādu foto no šī posma, aiciniet draugus nobalsot un SAŅEMIET BEZMAKSAS DALĪBU!
http://www.draugiem.lv/autofotoorientesanas/api/konkursi/449747/andrisl (vwmotion), 192.130.224.*:
kārtējais konkurss "kurš varēs savaņģot visvairāk draugus, lai sabalso par bildi" :D
andrisl (vwmotion), 192.130.224.*:
principā visi konkursi draugiem.lv ir ar tādu ievirzi :D
guntis, 81.198.208.*:
bet tāds jau ir to konkursu mērķis, tā ir reklāma un varbūt kāds no 100 izdomās piedalīties
Aiga, 81.198.39.*:
Pareizi! Aiciniet draugus un reklamējiet šo super pasākumu!
KL pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Citēju vārds vārdā no organizatoru izsūtītā biļetena: "Visus KP punktus atvēlētajā laikā atrast/apmeklēt nav iespējams." Bet, pēc rezultātiem, izrādās, ka tomēr ir iespējams..... Kā tā? Kurš šmaucās? Orgi vai dalībnieki? :)
Organizators, 87.110.228.*:
Vai tad mēs jums samelojām? Jūs savācāt visus punktus? :) Visus punktus savāca tikai profi un tiem šis mūsu teksts neko nenozīmē. Pārējiem visus punktus (vismaz bez ātrumsodiem) savākt neizdevās - tātad mums taisnība.
81.198.190.3, 81.198.190.*:
Vai organizatora komentārā jūtama nievājoša attieksme pret tiem, kas nav profi???
Aivars, 46.109.44.*:
Jā! Pilnīgi un galīgi nievājoša attieksme pret kārtējiem zaļajiem gurķiem, kuri paši sev liekas tie gudrākie un pareizākie. Pēc katra posma uzrodas kāds šitāds gudrelis, kas sāk nodarboties ar matu skaldīšanu. Atnāci, nepatika, staigā! Tikai nelien ar savu dziesmugrāmatu svešā baznīcā!!! Patika, nāc pulciņā un lēnām mācies!
P.s. Apollo un delfos vari anonīmi ķēzīties, te ir pierasts nosaukt vārdu un zaļajiem gurķiem arī komandu.
"profs", 91.105.43.*:
Savākt visus punktus ir ļoti grūti, it īpaši jauniņiem. Orgu apgalvojums ir pareizs un nav nosodāms. No mūsu puses nekādas šmaukšanas nav - vienkārši gadiem gūtā pieredze.
kopuma, 194.8.3.*:
kapec tik agresivas atbildes? Manuprat- ir apsveicami, ka jaunie meklee, intereseejas.Kaut kas te nav kartiiba ar kritikas uztversanu, ja to ta var saukt. Sadu diskusiju lasot- mes pasi savam pulcinam metam sprungulus un veidojam neveseligu priekstatu- skat ari vecaaakas diskusijaas.
Busim saprotosi, toleranti- jo ari diskusiju sadala nes sevi reklaamu -bet vai ta ir pozitiiva?
Priecigas Lieldienas!
#33 bizenajs, 46.109.13.*:
Kādi jautājumi un kādā tonī, tādas arī atbildes. Te no kritikas nav ne smakas. Patiesība ir viena, šis posms ar wpt daudzumu atbilda 7h.
Organizators pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Publicēti oficiālie rezultāti un arī "taciņas" - katras ekipāžas maršruts.
vwmotion - andrisl, 192.130.224.*:
emm .. kāpēc jenotiem (33) ir sarkana līnija starp 29 un 36 punktu ? un ķip nav ātrumsods ?
andrisl, 192.130.224.*:
nu ne tikai jenotiem bet daudziem :^)
Inese , 195.69.91.*:
apsveicam laimētājus!
nabaga vardītes... jūtam līdz...
Jenots, 10.48.151.*:
Nu vismaz līdz šim ir bijis, ka attālums zem 5km pa taisni netiek ņemts vērā pie soda aprēķināšanas.
AG, 80.232.138.*:
Bet tad jau to vajadzētu iekļaut nolikumā, savādāk sanāk, ka šis nosacījums paliek tāds pusoficiāls, par kura esamību lielākā daļa komandu nemaz nenojauš. Vai arī rēķināt ātrumsodus pa pilno programmu.
Organizators, 212.93.105.*:
5km nesodīšana šoreiz bija beidzamo reizi... Turpmāk būs nedaudz savādāk. Apgriezīsim "lidotājiem" spārniņus :)
bizenajs#33, 213.110.88.*:
ui kāds Tu!!! :-)
IBe, 80.232.213.*:
ar ko atšķiras zilās un zaļās svītras starp punktiem maršrutu kartēs?
Organizators, 87.110.228.*:
Priekš jums - ne ar ko. Tas ir ātrums, kurš nav pārsniegts.
Ainars 12, 94.30.208.*:
Tomēr jau varētu definēt, kāds ātrums zaļais un kāds zilais? Un sarkanais-5km ar būtu konkrēti jānosaka. Tas manuprāt sākās Kandavā pirms trim gadiem, kad no viena punkta varēja uzņemt divus foto un saņemt ātrumsodu. Līdz 1-2 km fiziski nav iespējams uzņemt foto, sākt braukt, atrast nākošo objektu un nofotografēt, lai saņemtu ātrumsodu.
INTARS, 91.105.1.*:
Zilā Lielāks par 45.
Debitants pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
iepriekšējā posma rezultātos bija atzīmēti debitanti un atbilstoši starp debitantiem arī sava secība/ vietas
šī posma sarakstā tādas atzīmes nav - vai tā būs tikai oficiālo rezultātu tabulā?
Organizators, 87.110.228.*:
Kad rezultāti kļūs oficiāli, pēc laika parādīsies arī reitings, kurā būs debitanti.
Debitants, 80.232.213.*:
kā tad palika ar debitantu vietām?
Oficiālais rezultāt u saraksts ir, taču ailītes par debitantu 1., 2., 3. vietu nav :(
Organizators, 87.110.228.*:
DEbitanti vēl tiek apkopoti - nav tik vienkārši uzzināt, kuro reizi dalībnieks/komanda piedalās.
Organizators, 87.110.228.*:
Debitanti ir sakārtoti.
Ainars 12 pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Īsti netieku skaidrībā ar 100punktniekiem-3 nepaņēmām, bet kādam ir par 4 vairāk, vai vēl kāds nav ieskaitīts.
Organizators, 87.110.228.*:
Iespējams, netika ieskaitīts ceplis, kuru puse dalībnieku fotografēja no nepareizās puses. Bija jānobrauc lejā pie upes, jo oriģinālā bilde bija uzņemta no upes krasta.
GB, 212.93.105.*:
Prieks par organizātoru precizitāti! Cepuri nost, šādas nianses padara šo pasākumu interesantāku!
A., 192.168.1.*:
Šis ir riktīgi labs! Cita garša pasākumam, jo īpaši melnbaltajām bildēm atrast rakursu... Labs!
Vai tiks veidots neieskaitīto bilžu albūms?
AG, 194.8.26.*:
Šoreiz īpaši patika zilās zīmes - tikai viena bija vienkārša, pārējām varēja arī pabraukt garām.
Inese, 212.93.105.*:
Piekritu- neieskaitito bilzu galerija butu pamacosa un noderiga!!
GB, 212.93.105.*:
Tie, kas tik min pedāli un daudz nedomājot bildējas no auto protams man nepiekritīs. Es uzskatu, ka ja ar precizitāti var paplašināt konkurentu loku, ja neuzmanība var iegāst, tas padara pasākumu interesantāku. Ceru, ka pēdas arī tiek rūpīgi salīdzinātas. Biežāk šādus klupšanas akmeņus. P.S. Paši arī uz neuzmanību esam iekrituši, bet precizitāti atbalstam.
GB, 212.93.105.*:
Tie, kas tik min pedāli un daudz nedomājot bildējas no auto protams man nepiekritīs. Es uzskatu, ka ja ar precizitāti var paplašināt konkurentu loku, ja neuzmanība var iegāst, tas padara pasākumu interesantāku. Ceru, ka pēdas arī tiek rūpīgi salīdzinātas. Biežāk šādus klupšanas akmeņus. P.S. Paši arī uz neuzmanību esam iekrituši, bet precizitāti atbalstam.
212.93.100.16, 212.93.100.*:
Par zilajām zīmēm es varētu teikt, ka vajadzētu varbūt pat grūtākas, jo tās precīzi izskaitļojām vēl gaidot savu startu mašīnā pē kartes.
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Jā, zilās zīmes Lietuvā atradās tieši tur, kur tām bija jābūt, garām tām nu nekādīgi nevarēja pabraukt. Nebija pat variantu, ka tās varētu atrasties pie kāda cita krustojuma.
#22 Marcis, 91.218.54.*:
bildem no mašinas vnk orgiem jāpasaka nē un viss, vieni skrien līdz rēālajam attālumam un rakursam, cits atver logu un no ceļa bildē??, kkā ir aizgajis tas viss, šķiet pagaišgad reti kurš tā bildējās, šobrīt ļoti daudzi un bildes tiek ieskaiītas??? Cepli tiešām kadu minuti domājām kur tieši ir uzņemta bilde , tikmer daži tā ar piebrauca un caur logu nobildeja un aizbrauca.....
Edijs, 217.198.226.*:
Ja rakurss ir pareizs, tad kāda starpība no kurienes ir bildēts - kaut vai no bagāžnieka! Ja bildē ir skaidri redzams objekts un cilvēks, tad kāpēc gan tērēt lieki laiku un skriet pa dubļiem vai sniegu līdz pašam objektam? Ja gribas smukākas bildes, tad sacensības nav tā vieta, kur tās taisīt (ja nu vienīgi kādā fotopulciņā).
AG, 91.105.28.*:
Jā, zīmes atradās tieši tur kur jābūt un arī mēs tās izskaitļojām vēl pirms starta. Bet mūsu klātbūtnē viena mašīna vnk paskrēja garām zilai zīmei tikai tāpēc, ka tā bija uzstādīta pirms izbraukšanas no mazā ceļa, nevis pāri krustojumam kā ierasts un attiecīgi nebija redzama no lielā ceļa.
Arī papētot rezultātus var secināt, ka pat reitinga augšgalā bija komandas, kas paņema tikai 2 zīmes.
P.S. Apsveicam ar uzvaru, Gati!
Andris46.109.36.216, 46.109.162.*:
Sveiki, es ierosinu lai vienreiz un pa visām reizēm izbeigtu šito cepšanos par foto no loga, bagāznieka utt.Orgiem pateikt - vai jā vai nē!
Personīgi mans uzskats ir ka ja rakurs ir pareizs tad drīkst focēčēt no loga,(tā teikt brīva izvēle - gribi fočē no loga gribi nē).
Bet lai sacensības būtu interesantākas - lai Orgi pasaka lūk šajos dažos konkrētos KP ( x,y, utt )ir jaiaizskrien, jāaizrāpo, jāaizlido un obligāti jāfočējās kad kāds no komandas turās ar rokām vai kājām pie objekta.
Tomēr vajag arī nedaudz izkustēties - tas ir veselīgi.
Lai visiem veicas.
bizenajs#33, 213.110.88.*:
Kaut kad bija tā, ka, bildē ir Inese vai kāds cits no orgiem, tad ekipāžai jābūt tādai pašai bildei ar savas komandas biedru tieši tāpat kā uzdevumā. savukārt pārējais fufelis. rakurss un objekts. mēs savulaik cik vien varējām, bildējāmies no auto, jo bijām 2vatā, tagad, nu tagad upgrade un ir fotomodeļi :-)
no malas sklatoties, cik var ņemties par vienu un to pašu. nav ko skaust. ja bilde nebūs kā nākas, to vienkārši neieskaitīs. tas takš izrunāts!
ps apsveicu vārdabrāli un komandu ar uzvaru!
Organizators, 212.93.105.*:
Arī turpmāk Inese būs kaut kur redzama (ziemā bija auksts).
Gatis (Baltic Team), 81.198.0.*:
Lai pieliktu punktu diskusijai par fotografēšanu no auto, varu teikt to, ka mēs tā darījām tikai vienu vai divas reizes un tas tikai tāpēc, ka dažos brīžos bija problēmas ar auto durvju attaisīšanu no iekšpuses, tajā pašā laikā mēs paņēmām visus WP, tā ka nav tā, ka visi līderi to tik vien dara kā fotografē no auto... :)
Mežonīgie Rietumi pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Skatos rezultātus, mums nav pielikti 50 punkti par pūpoliem.
81.198.178.44, 81.198.178.*:
Ka atšifrēt starp kuriem punktiem ir ātruma pārkāpums?
rakstīts "53 20.5km 78km/h"
VWMotion
andrisl (vwmotion), 81.198.4.*:
jau atšifrējām ... :)
212.93.100.16, 212.93.100.*:
Jūs atšifrējāt, bet pastāstiet arī citiem kā atšifrēt. Ko nozīmē 24 pie ātruma pārkāpšanas?
Gundars, 89.201.28.*:
Tas ir punkta nr, uz kuru braucot tika veikts pārkāpums.. Vismaz tā bija laikos, kad punkti uz kartes bija numurēti! Tagad nāksies pagaidīt maršrutus!
guntis, 81.198.208.*:
pa pūpoliem reti kuriem varēja punktus piešķirt, pārsvarā kārkli bija sanesti
vwmotion andrisl, 192.130.224.*:
vnk ar linaeālu pārgāju kartei un sapratu, ka vienā punktā ir 2 cm kļūda ... tika izmērīts attālums no nepareizā punkta
simple
Organizators, 87.110.228.*:
Jūsu pūpolu problēma ir atrisināta.
Organizators, 87.110.228.*:
Punktu numurus varēs (drīz) apskatīt rezultātu sadaļā - maršrutos.
bizenajs pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Intar! pie manis darbā ir sēdeklis, brauc pakaļ, savādāk Ģirts tā jocīgi skatās :-)
Intars, 212.93.100.*:
Kam pakaļ Tev, vai sēdeklim?
46.109.13.21, 46.109.13.*:
Sēdeklim :-)
dairis pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Gribētos zināt , ko vajadzēja ieraudzīt Ezerē uz robežas 200 punkti ?
maija, 78.84.4.*:
Kalniņā augšā bija dižakmens Vadakstes Valdnieks
IBe, 80.232.213.*:
mani vairāk mulsināja, kāpēc tur bija 200 punkti, ne standarta 100-tnieks?
jo taču ne ar ko neatšķīrās no pārējiem...
Gatis (Baltic Team), 81.198.0.*:
100-niekus var ieraudzīt no ceļa, šis bija nedaudz nost no ceļa, iespējams, tāpēc...
80.233.249.4, 80.233.249.*:
Ja nebūtu bijusi smalkāka karte un nepiebrauktu no īstās puses, bet meklētu no lielā ceļa, tad atrast būtu grūti. Daudzi arī meklēja gar estrādi un tālāk negāja.
inese , 195.69.91.*:
un ko nozīmēja, ka viens 100nieks bija dzeltens?
E, 78.84.228.*:
Uz mums arī iedarbojās tā dzeltenā krāsa tādēļ neaizbraucām
KL, 80.233.222.*:
Jautājām pie starta meitenēm par to dzelteno simtnieku - tas esot interesants objekts, ko esot vienkārši vērts redzēt! :-)
81.198.178.44, 81.198.178.*:
Dzeltenais bij raķešu bāze. normāli piebraucams :)
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Ezeres punktā nemaz nevajadzēja sīkāku karti, orgu dotajā kartē bija ļoti labi redzams, ka objekts jāmeklē otrā pusē upītei. Tas jau nu stūrmanim ir jāredz!
81.198.4.65, 81.198.4.*:
Plokstines raķešbāzē ir būts ... nu baigi jau forša vieta ;)
Tā, ka neizmetam ārā lOBa kartes un kaut kad jāaizbrauc uz to raķešbāzi pabolīties :)
sa pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Ka tad finišēja visas,ja viena nopietni avarēja????
Organizators, 212.93.105.*:
Arī avarējušie ieradās finišā ar kontrolkarti, fotogrāfijām un pūpoliem. Tikai varbūt bilžu būs nedaudz mazāk kā gribējās.
Ramdža pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
kurš panēmama visus punktus, man izpalika tikai slēptais,jo nebija pa ceļam
91.188.63.183, 91.188.63.*:
Jā, mēs paņēmām un vēl palika 23min. pāri :)
93.177.205.45, 93.177.205.*:
Visus nē, bankrota bija grūti atrast :)
Jānis, 213.180.113.*:
Hei, tiešām reāli grūts posms ar šiem bankrota punktiem un mašīnu aizvācējiem un slideniem ceļiem. Lai veicas ar rezultātiem.
78.84.228.1, 78.84.228.*:
Bankrota punkts bija tik viens, jo bilžu lapā palikusi viena nenosvītrota bilde.
Jānis pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Mēs redzējām kā izskatās Brašie Trakie Ašie uz evakuatora.... :)
Cerams ar meitenēm viss ir kārtībā!!! Šoks! :(
vwmotion andris, 81.198.4.*:
BTA aizgāja pa flokšiem Latvijā vai Lietuvā?
IBe, 80.232.213.*:
Lietuvā - starp Arvudiškes un Renavas punktiem.
Satikām viņus tur līkumā ar tiešu trāpījumu kokā + ātrajiem.
Apjautājāmies, vai var kā palīdzēt - meitenes attiecās un devāmies tālāk
Dačuks pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Vai tikai es netieku klāt dlībnieku sarakstam pie reģistrācijas?
Organizators, 212.93.105.*:
Visi tiek...
Eduards, STANDARTAUTO.LV pirms 2 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Kāds ir segums ceļiem? Lielākā daļa ir zeminieki?
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Nedēļu atpakaļ braucu Skrunda - Vainode - Mažeiķi: grants ceļi vietām bija briesmīgāki nekā Ērgļu posmaa. Sniega putra, dubļi, peļķes un ledus... Vietām sakjere ar ceļu nekāda. Ja pietureesies sals, buus labāk, bet veel jau 2 nedēļas...
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Nedēļu atpakaļ braucu Skrunda - Vainode - Mažeiķi: grants ceļi vietām bija briesmīgāki nekā Ērgļu posmaa. Sniega putra, dubļi, peļķes un ledus... Vietām sakjere ar ceļu nekāda. Ja pietureesies sals, buus labāk, bet veel jau 2 nedēļas...
Gatis (Baltic Team), 78.84.151.*:
Nedēļu atpakaļ braucu Skrunda - Vainode - Mažeiķi: grants ceļi vietām bija briesmīgāki nekā Ērgļu posmaa. Sniega putra, dubļi, peļķes un ledus... Vietām sakjere ar ceļu nekāda. Ja pietureesies sals, buus labāk, bet veel jau 2 nedēļas...
Archa pirms 3 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Rančo krodziņš laikam uzpūtīsies no dalībnieku skaita - vai tad viņš nav diezgan maziņš?
Cerams, ka krodziņa virtuve un darbinieki būs gatavi notikumam nevis kā Bauskas krodziņš - novaidējās pie apmeklētāju plūsmas :D
Organizators, 212.93.100.*:
Darbinieki būs gatavi, bet arī jums jābūt saprotošiem.
sesks pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
un vispār komandas būtu jādala pēc komandas biedra masas, svara, auguma... dzimuma, bārdas, briļļu esamības....
sesks, 78.84.200.*:
(netīšām iedublējās)
A. pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Biļetenā ir punkts:Svarīgi, lai bildē būtu redzams attiecīgais objekts vai tā fragments – tieši tādā pašā rakursā, kā fotogrāfijā uz fotolapas – un vismaz viens no komandas biedriem.
Vai var precizēt, ko nozīmē, tieši tādā pašā rakursā? Cik svarīgi ir skraidīt apkārt baznīcai meklēt pareizos vārtioņus fonā, vai braukāt pa kvartālu, lai piebrauktu mājai no pareizās puses. Vai pietiek ar +/-45 grādu leņķī trāpīt pret pamatobjektu. Savās bildēs cenšamies dabūt maximāli precīzu sakritību ar fotolapu, bet skatoties fotogalerijas secinam, ka var ļoti necensties, jo izskatās, ka saiet ja fonā baznīca ir īstā, bet vārtiņi ir ar 50m nobīdi nofotolapā redzamajiem (8kp). Tad galvenais ir gūt pierādījumu, ka esam punktā bijuši, vai trāpīt precīzā rakursā?
Organizators, 212.93.105.*:
Rakursam ir nozīme! Ja baznīca būs nobildēta no otras puses, tas netiks ieskaitīts (un nekad nav ticis ieskaitīts). Ja plakāta fonā būs krūmi, nevis kārtīgs mežs, arī tas netiek skaitīts. Ja putni skatās uz ziemeļiem, tad tā arī jābūt bildēs. RAKURSAM IR NOZĪME. (Intars ir nepielūdzams.)
AndrisL (VWmotion.lv) 81.198.79.194, 81.198.79.*:
A ja ir piezūmēts pulkstenis baznīcas tornī ? Tad takš der, ka bildē būs komandas dalībnieks un viss tornis (no preizās puses).
A.192.168.1.66, 192.168.1.*:
Paldies par komentu - turpinam precīzi meklēt rakursus!
Mūsuprāt arī tā ir viena no odziņām, kad redzi skursteni un viss itkā ir labi, bet jūti, ka īsti nepass, tad nākās vēl nobraukt pāris kilometrus lai dabūtu pareizo fonu. Vai izvēlēties pareizo no trim ''kartupeļu pagraba'' uzrakstiem vienā krustojumā.
Organizators, 212.93.105.*:
Ja no pareizās puses - der.
Aivars, 87.110.42.*:
Vispār skatoties galeriju, rodas iespaids, ka tagad labais tonis ir fotogrāfēt nekāpjot no mašīnas ārā, lielākie "nekauņas" mauc pat no pakaļbeņķa caur priekšējo stiklu. Nezinu, vai Intars tās bildes ir ieskaitījis, bet manuprāt, tas tomēr ir perebors. Vai nevajadzētu ieviest kādus ierobežojumus, piemēram, pareizais rakurss un kāda modeles ekstremitāte pie objekta
Aiga, 46.109.36.*:
Varbūt vajadzētu noteikt- skaidri saredzama VISA seja???
Edijs no Zeķēm, 217.198.226.*:
ja pareizi saprotu, tad mērķis ir atrast punktu un to nofotografēt tā lai tas būtu saprotams bildē, un pierādīt, ka vismaz viens cilvēks no komandas ir bijis tajā vietā. nedomāju, ka visām bildēm ir jābūt perfekti uzņemtām, lai uz viņām būtu prieks skatīties.
Pēteris L, 195.69.91.*:
Relaksācijai :)
www mammadaba lv/mammadaba-jaunumi/601-kad-meza-iestajas-tumsa
Archa, 81.198.179.*:
Mūsu komandu arī šis jautājums ļoti nodarbina :).
1) mēs skrējām pa sniegu fotolapā meklējot kura ir tā egle kura "jānoliek" dzirnavām kreisajā pusē, bet tajā pašā laikā piebrauc auto un neizkāpjot nobliež bildi...
Protams, kur varējām rakursu dabūt neizkāpjot no auto to arī izmantojām:))! Bet rakursa jautājumu vajadzētu kaut kā precizēt vai varbūt paraudziņus ielikt kas tad skaitās, kas neskaitās labi! Varbūt var teikt, ka jāuzņem no tās pašas debespuses, kā fotolapā?
2) Offroad sacenēs fotomodelim jātur roka pie kontrolpunkta Nr. un pie mašīnas :) - nu labi - te nevarētu visur piebraukt un šāds nosacījums ievērojami apgrūtinātu skaistas un saprotamas fotolapas izveidošanu (piemēram nebūtu tad mega lielais ods uz mājas sienas utt) vai cilvēciņi būtu mikroskopiski.
Archa Edijam, 81.198.179.*:
Edij - pēc Tavas pieejas mēs vismaz 1h varējām ieekonomēt - redzu objektu, bliežu objektu... :))
GB , 78.84.68.*:
Piekrītu Archam, ka būtu vēlams šo jautājumu ņemt stingrāk. Mēs arī, (kā lielākā daļa) bridām pa sniegiem, stāvējām rindā pie objekta, bet daži tik piebremzē, paver durvis un prom. Punkta precīzā rakursa atrašanā arī ir sacensību gars. Lieta Orgu ziņā, bet būtu jauki, ja noteikumi stingri un pieeja visiem vienāda. Paldies visiem, bet īpaši organizātoriem - bija super piedzīvojums, esam vēl joprojām sajūsmā!
active, 81.198.225.*:
kāpēc jāstāv rindā pie objekta- ja Tev ir laiks un redzams objekts- bliez tik bildi, nu un kas, ka trāpās citi cīņu biedri- kopā taču jautrāk.
Pareizais rakurss un komandas biedrs- ar durvīm vai bez - un uz priekšu.
Ainars, 81.198.226.*:
Pēterim L-nu ir skaidrs, kur jūs bijāt.No rīta klusumā jau kaut ko dzirdēt varēja, bet tā īsti nesapratu!
A.192.168.1.66, 192.168.1.*:
Ja Intars ir nepielūdzams (tā turēt!) un nepareizie rakursi netiek skaitīti, kur to var redzēt, kas nav ieskaitīts? Savas bildes protams var saskaitīt, a citiem? Vai rezultātu tabulā var ieviest aili ''Neieskaitītie KP''? Neba tādēļ lai kādu sodītu, bet kad patērē 5min rakursa meklējumos un redzi , ka kāds piebrauc un nofočē neiespringstot, rodas vēlēšanās arī taupīt laiku un darīt tāpat. Ja redzēs, ka kādam punkti netiek ieskaitīti - vēlme pāries .
Citiem par piemēru-brīdinājumu-skaidrojumu varētu arī izveidot nepareizi paņemto KP galeriju.
Edijs no Zeķēm, 217.198.226.*:
Tieši tāpēc jau arī bildē no mašīnas, lai ietaupītu laiku. Ne vienmēr varēs no mašinas nofotogafēt, bet ja ir iespējams, un bildē ir skaidri saredzams objekts un vismaz viens cilvēks, tad nesaprotu kur ir problēma ;)
Arī mēs skrējām pa sniegiem (tamdēļ es šonedēļ cīnos ar sāpošu kaklu), kur tas bija nepieciešams, lai objekts būtu kaut cik saprotams bildē, vai arī no mašīnas nevarēja iegūt pareizo rakursu, bet nav nekur teikts, ka fotomodelim ir jāpieskaras objektam ;)
A.192.168.1.66, 192.168.1.*:
Šeit nebija domāts jautājums par foto māksliniecisko vērtību un kompozīciju tajā. Tā jau varam aizrunāties, ka vajadzēs vienādus fotoaparātus, attēlu uzšķirtspējas un modeļiem tērpus. Gribēju tikai tikt skaidrībā, cik precīzi jāsakrīt bildei dabā un fotolapā, jo pie KP arī no mašīnas bildējot to var izdarīt no stipri dažādām vietām.
Organizators, 212.93.105.*:
Rakursam ir un būs nozīme. LOB2 biļetenā tiks precizēts, ko tas nozīmē. Īsumā - debess pusēm būs nozīme.
Labs brauciens, 84.237.177.*:
Te nu atkal sākusies matu skaldīšana! Ja runa par foto - "modelim" no auto tomēr vajadzētu izkāpt, lai nobildētos ar objektu. Saprotams, divatā braucot laika patēriņš ir krietni lielāks, nekā pie parfektas darba dalīšanas (pilots, stūrmanis, modelis un fotomednieks). Vienkārša lieta: īstais objekts ar komandas dalībnieku komplektā un pareizais rakurss. Par ideju - atzīmēt komandu neieskaitītos foto - laba un atbalstāma doma.
Bet brauciens bija riktīgi labs, PALDIES ORGIEM!!!
Uz tikšanos martā!!!
Aivars, 87.110.42.*:
Piemēram, no galerijas 12., 15. un 85. bilde. Es nezinu vai Intars tās ir ieskaitījis, bet piekrītu, ka visā maršrutā šādā veidā tiešām kādu stundu var ietaupīt. Ideja par neieskaitītiem punktiem ir laba.
emils, 81.198.190.*:
Vabūt atsevišķi jāievērtē arī tie, kas brauc divatā?
sesks, 78.84.200.*:
un vispār komandas būtu jādala pēc komandas biedra masas, svara, auguma... dzimuma, bārdas, briļļu esamības....
Arnijs pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Par slēpto....
Diemžēl slēptā punkta rēķināšana un atrašana sagādāja grūtības pilnīgi visām komandām.
Atļaušos nepiekrist. Slēptā punkta aprēķināšana nesagādāja nekādas grūtības .Iztikām ar diviem punktiem un pēc trešā (precizējošā) nemaz nebraucām, jo bija skaidrs, ka no vietas, kur punktam tiek iegūta atrašanās vieta, braukt pāri visai kartei pa diagonāli pēc 300p nav ne mazākās jēgas, jo pirmkārt - NAV LAIKA! Un domāju, ka tā bija pilnīgi visām ekipāžām, kas mēģināja šo izveikt. Tad tam punktam bija jābūt vismaz 600-800p vērtam, lai atmestu visu pārējo un dzītos pēc viņa. Šoreiz tā vnk bija sagadījies, ka aprēķināt un normāli paņemt atvēlētajā laikā nebija iespējams.
AG, 91.105.28.*:
Pilnīgi piekritu. Līdzīga situācija arī mūsu komandai - aprēķināts ar 2 punktiem bet nebija izdevīgi braukt tam punktam pakaļ. Mūsu maršruts pat gāja caur Eleju no kuras bija ļoti tuvu līdz slēptajam punktam, bet tā kā uz to brīdi jau bija jādomā kuri punkti jāatmet, tad mēs ātrāk paņemtu 4 parastos punktus ap Eleja-Bauska trasi, nekā brauktu pakaļ slēptajam. Tiešām, ja slēptais būtu vērts vismaz 600 punktus to būtu vērts ņemt.
Un kas šoreiz ļoti patika attiecībā uz slēpto punktu - tas bija vairāk vai mazāk pa ceļam jebkurai komandai pēc tam, kad tika paņemtas norādes uz to.
Ainars, 81.198.226.*:
Nu pa ceļam jau nu bija teorētiski- jābrauc bija 10km turp un atpakaļ,no Elejas pat 14, kaut kādi mazi celiņi caur mežu no Lietuvas puses gan bija, bet?????
AG, 80.232.138.*:
Tomēr tas bija daudz vairāk pa ceļam, nekā gadījumā, ja, paņemot WP X, Y un Z mēs konstatētu, ka slēptais punkts atrodas, piemēram, pie Šauļiem. Vot tas būtu galīgi ne pa ceļam.
Brašie Trakie Ašie pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
AAAAAAAAAAAApsveicam "Brauc un filtrē" ,
neaprakstāmas sajūtas palikt 4.vietā dēļ viena ātrumsoda, ar pilnīgi vienādu punktu skaitu(ja neņem vērā sodu) un 1 km mazāku nobraukumu... Mīļie, tiešām, tas ir daudz nepatīkamāk nekā palikt pelnīti kaut kur tālāk ar nepaņemtiem punktiem ... adrenalīns :) un neliels uzšāviens pa ausi pašiem sev :)
Pēteris L, 195.69.91.*:
Nu, jā- sāpīgi :)
Bet, pēc nostāstiem izklausās, ka bijis jauks brauciens.
EV, 91.105.50.*:
Tiešàm sàpīgi. Taču jebkurà gadījumà apsveicu savas exkolèges ar lielisko panàkumu. No gonkas uz gonku arvien labaki sasniegumi.:))
Arnijs #33, 10.48.146.*:
Apsveikumi pirmajām vietām. Tāda netradicionāla kompānija, tik tās "Vardes" šoreiz izskatās liekas un sajauc visu pjedestāla šarmu :D Jā- un līdzjūtības BTA un žetons par uzcītību, meklējot KP23 (mēs padevāmies)
Katrā ziņā - lielisks , neprognozējams posms.
Ainars 07-12, 81.198.226.*:
Mēs ar 23 nekā neatradām! Kas tad tur bija-vienīgais, kas nāk prātā -P uz balta fona.
Arnijs #33, 10.48.146.*:
Esot bijusi izsaukuma zīme uz priedes stumbra
Ainars, 81.198.226.*:
Arī to meklējam, bet neatradām!
AG, 194.8.26.*:
Mēs atradām to punktu ar vietējo makšķernieku palīdzību (izsaukuma zīme uz priedes). Bet punkts, manuprāt, bija nekorekti atzīmēts uz kartes. Un tur gan nebija 20m attālums.
Organizators, 212.93.105.*:
(!) zīmee bija korekti atzīmēta.
BTA Dace, unknown...*:
Bija bija korekti, priedei otrā pusē dzeltens aplis ar zaļu zīmi (man izskatījās pēc ozollapas, bet iespējams ka izsuakuma zīme :))
...vnk sasnidzis un nekas neliecināja, ka tur ved taciņa...
AG, 80.232.138.*:
Pārbaudīju karti, patiešām punkts ir pareizi iezīmēts. Atvainojos Orgiem.
Kartē gan punktiņš bija pilnībā aizsedzis to mazo pussaliņu ceļa kreisajā malā, līdz ar to brauciena laikā likās, ka tam punktam jābūt nedaudz tālāk.
Gatis (Baltic Team), 81.198.0.*:
Apsveikums uzvarētajiem arī no manis!!!
Jautājums, kas bija jāatrod kontrolpunktos WP 62 un WP 28? abās vietās patērējām ļoti daudz laika tos meklējot, beigās atmetām ar roku un braucam tālāk, kā šobrīd izrādās, tieši 2 WP mums pietrūka, lai būtu 1.vieta... Kas gan to varēja zināt? :D :))
217.198.226.242, 217.198.226.*:
WP62 bija rozā ēka (vienā fotolapā kreisajā pusē otrā bilde no augšas) - atradām tikai tāpēc, ka ieraudzījām to rozā krāsu :)
WP28 - pretējā pusē autobusa pieturai uz mājas sienas bija visādi zīmējumi, mūsējais bija siventiņi ar vilkiem :)
08 pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Jautājums Orgiem! Par karti... Bija atseviši KP, kurus bija grūti sameklēt (piebraukt pie tiem un aizbraukt no tiem pareizā virzienā), jo kartē nevar redzēt ceļus!!!! Tos aizsedz lauciņš ar punktu vērtību! Varbūt ir iespēja, KP vērtības lauciņu, nolikt kkur citur.?
09, 78.84.228.*:
Tur jau tā sāls,lai būtu āķīgāk, katrā posmā ir vairāki punkti, kur tiek aizsegtas kādas norādes. Iespējams, ka tas nejauši sanāk, varbūt Orgi vienkārši, padara mums interesantāku punktu atrašanu
G., 78.84.151.*:
Neviens taču jums neliek braukt peec orgu dotaas kartes. Taa karte ir domāta tikai tam, lai mēs zinātu, kur atrodas kontrolpunkti.
Elmārs, 212.93.105.*:
Nekas nav nejauši...
Organizators pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Ieskatamies rezultātu sadaļā - ir arī maršruti:
http://www.autofotoorientesanas.lv/?o=rezultatiArnijs #33, 95.68.100.*:
Mjā... Iegruzīja mūs Rundāles pils. Mums gan pēc JS kartes pa taisni no Sesavas sanāca 11.5km, nevis 12.5, bet nu pārkāpums ir. :( Kaut kā beigās neesam pasekojuši laika grafikam.
A.91.188.63.183, 91.188.63.*:
Identiska kļūda! :(
Kaspars, 136.169.59.*:
Hmmm, paņēmu orientēšanās karti - ~12,4km, it kā viss pareizi...
Arnijs, 95.68.100.*:
Iespējams jau, ka arī ir pareizi, vnk pēc JS lineāla sanāca 11.5
INTARS, 91.105.1.*:
Vai tad 11.5 (12.5 vietā), soda ziņā, ko mainītu?
Arnijs, 10.48.146.*:
Intar... Mainītu gan! Tad būtu pārkāpuši par 10% mazāk :D
INTARS, 91.105.1.*:
Un tā pat, vēl kādi 5% pietrūkst:)
Ramdža pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Kurš tad bija varonis un paņēma visus?
Mēs piecus ar ceļazīmi nesavācām.
A.91.188.63.183, 91.188.63.*:
Laikam tiešām visi nebija ņemami. Mums izpalika gan viena zilā zīme, gan rēķina punkts. Un protams lērums 100-punktnieku! Bet izjūtas pēc pilna saraksta, gan paspējām iesēsties, gan nebrauktus ceļus šķūrējām tā, ka sniegs pāri pa haubi nāca, gan pāris sāpīgas bedres paķērām.
Šoreiz atkal bija braucamais posms, ja neskaita gājēju ielu, pārējie punkti bija bildējami no mašīnas. Drusku gribējās izkustēties.
Jony, 87.110.74.*:
Mēs braucām kā traki, tikam līdz Šauļiem un sapratām ka knapi paspēsim līdz finišam, un tā arī vilkām atpakaļ. Ne Eleja ne "Līgavas" nesanāca paņemt. Pie vainas iepriekšās reizes, kad varēja paņet visus punktus. Tā arī vilkām uz kartes apakšu cerot izbraukt visis! :( Nekā nebija!! Ceru ka citiem veicās labāk!
AG, 91.105.28.*:
Jony, mums gāja līdzīgi, bet pēc Šauļiem aizgāja raitāk. Paņēmām krietni vairāk nekā plānojām, arī ar visiem dārgiem punktiem ap finišu. Sarēķinājām, ka ap 20 punktiem nepaņēmām kopumā. Slepto arī atmetām.
Nu bet vēl redzēsim ko Orgi neieskaitīs - dažās vietās bija ļooti viltīgi WP.
Andris46.109.36.216, 46.109.36.*:
šis bija ļoti interesants posms, ar visām kupenām, ieputinātiem ceļiem un apsnigušajiem objektiem, cik daudzsološi sākās velkot paralēles ar iepriekšējo posmu, tik jūtams aplauziens iestājās kad nokļuvām kartes apakšā, un sapratām ka būsim laimīgi ka tiksim laikā līdz finišam, atmetot kaudzi vērtīgus punktus.Orgiem žetons par šo posmu - jo laikam jau paņemt visus punktus bija diezgan nereāli,No sacensības un orientēšanas viedokļa - šis bija vislabākais un interesantākais posms.
Archa, 81.198.179.*:
Kādu policija ar paņēma? Lietuvā netālu no punktiem kā reiz 2 vietās stāvēja uz ātrumu ķēra.
Kaspars, 136.169.59.*:
Bauskā pirms finiša vienam pakaļ ar ziliem uguņiem aizgāja. Kā beidzās gan nezinu, bet laikam tika sveikā cauri.
Archa, 81.198.179.*:
Pirms finiša jau vajadzēja vilkt līdz finišam ar visiem poličiem astē, lai tik komandas biedri var paspēt dokumentus nodot :D
#33 bizenajs, 213.110.88.*:
mjā, laikam šitik daudz nepaņemtu wpt vēl nav bijis...
Eduards, 212.93.96.*:
Jā, Mēs #48 finišējām ar policijas eskortu :D Šie nebija informēti kas notiek :D
Edzis - Bez kaklasaitēm #10, 82.135.235.*:
Nokavējām finišu 12 minūtes. Nesarēķinājām attālumus un no Lietuvas vajadzēja vīlēt pienācīgā ātrumā, lai nenorautu diskābeli. Posms bija interesants!
A.192.168.1.66, 192.168.1.*:
Jā, šoreiz Orgi atkal bija izcēlušies ar neprognozējamību! Pēdējos divos posmos pieradināja, ka visus punktus paņemt tomēr IR iespējams un šoreiz ... Domāju daudzi iekrita uz šo triku :) Super ideja par vecajām bildēm! Bija super, PALDIES!
ok, 194.8.3.*:
bišķi par traku punktu pārpilnība- līdz ar to- rodas nebabeigta darba sajūta.
94.101.228.218, 94.101.228.*:
Man gan liekas, ka punktu daudzums bija ļoti Ok. Bija iespēja katram izstrādāt savu stratēģiju, taktiku, laika plānu, nevis, ka redzi, ka visus var paņemt un pofigā tik mauc!
AG, 194.8.26.*:
Pilnīgi piekrītu par punktu daudzumu. Manuprāt ir interesantāk kad ātri saprot, ka visu paņemt nevar un jādomā kā braukt lai paņemtu max punktus.
Papildus interesi iedeva tas, ka ap finišu bija sakoncentrēti dārgie punkti un praktiski nebija lēto punktu - tāds co-pilot's nightmare posms sanāca - bija ļoti labi jājūt cik ilgu laiku var pavadīt lejā lai paspētu savākt visu ap finišu, tajā pat laikā neatbraucot pārāk agri.
Kaspars, 136.169.59.*:
Mēs arī iekritām uz iepriekšējo posmu pārāk maz ņemtiem, bet tagad, bija daudz vairāk... un jāsaka, ka iekritām pēc pilnas programmas.
Neliels lūgums citiem biedriem nedrūzmēties tādā barā ap tiesnešiem finišā, citādāk tos nevar ieraudzīt un var pazaudēt vērtīgu minūti :D
G., 78.84.151.*:
Ramdzha kaut ko pamatīgi blefo, stāstot, ka nepaņēmis piecus punktus...
AG pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Vai slēpto punktu kāds ir paņēmis? Nesapratu kur to var sameklēt rezultātu tabulā?
Organizators, 212.93.100.*:
Rezultātu tabulā slēptā punkta nav, jo neviena komanda šoreiz to nepaņēma.
Organizators, 212.93.100.*:
Nobrauktajos maršrutos tas ir 61.punkts.
Eduards pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Ko rezultātos nozīmē sarkanais 1 ?
pilote, 91.216.1.*:
... vai tik nebūs bankrotiņš
Organizators pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Ieskatamies foto sadaļā!
Andis pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Joprojām par kopvērtējumu:
12.4. Kopvērtējumā netiek ņemts vērā katras komandas posms ar zemāko rezultātu (ja komanda kādā no posmiem nav startējusi, tai šajā posmā tiek piešķirti 0 punkti)."
''ZEMĀKAIS REZULTĀTS''- te ir domāts sliktākā ieņemtā vieta vai mazākie saņemtie punkti?
Organizators, 212.93.105.*:
Mazākie saņemtie punkti, protams. Viss, kā vienmēr, bet papildus formula "-1". Tāda formula darbojas daudz kur autosportā.
A., 91.188.63.*:
Zināms uzlabojums ir un intriga palielinās. Tomēr, domāju, ka ieviešot sistēmu ar vienādo punktu skaitu par 1.vietu būtu vēl interesantāk. Tāpat tas mudinātu dalībniekus braukt tieši uz mazākapmeklētajiem posmiem. Bet jāatstāj vieta uzlabojumiem arī nākamajām sezonām!
Lai visiem balti svētki.
Organizators, 212.93.100.*:
Jo vairāk dalībnieku konkrētajā posmā, jo lielāks punktu skaits par I vietu. Loģiski. Tā nav Formula1, kur ir konkrēts dalībnieku skaits.
Stūrmanis, 87.110.18.*:
Paskatoties pagājušā gada reitingu,pēc jaunās sistēmas daudzām komandām tiku atmests tieši tas posms kur ir saņemta viss augstākā vieta. Posmā kur piedalās maz dalībnieki ir tikts pirmajā 5-niekā, bet citā posmā kur ir daudz komandas tikai 30-niekā, bet tiek atmesta labākais panākums.
Arnijs, 95.68.100.*:
Nu vēl jau pastāv iespēja sakombinēt vērtējumu, kur pirmās 10 vietas tiek pie papildus punktiem. Tas nedaudz izlīdzinātu skaitliskās punktu vērtības pret mainīgo ekipāžu skaitu.
Organizators, 212.93.100.*:
Ņemiet vērā, ka zemākais rezultāts, kuru atmet, ja komanda nav piedalījusies vismaz vienā posmā ir 0, jo tas arī ir rezultāts.
Eduards, 212.93.96.*:
LV autosportā vairs neatmet -1, jo ir secināts, ka tad kāds rīkotājs paliek bez dalībniekiem. Šķiet, ka vairs tikai lielajā rallijā eksistē -1.
A., 91.188.63.*:
Piekrītu Sūrmanim, ka šobrīd būs tā, ka atmetīs posmu, kurā nepiedalies, vai to, kurā bija vismazāk dalībnieku. Tiem kas brauc visus posmus, savstarpējās attiecībās pa liekam neko nemainīs, jautrāk paliek ''posma izlaidējiem''.
Jo vairāk dalībnieku, jo vairāk punktu -skaidrs, bet diemžēl strādā arī otrādā matemātika, jo mazāk dalībnieku ... Te var parēķināt, ka uz mazapmeklēto posmu var nebraukt. Pie punktu sistēmas - mazapmeklētais posms paliek daudz interesantāks punktu ziņā. Šeit sazīmējās loģika ar Eduarda teikto.
Uģis, 87.110.65.*:
Manuprāt, -1 posms palielina intrigu un izlīdzina iespējas cīņai par augstāku vietu kopvērtējumā; nav arī nolemtības sajūtas, ja gadās izlaist kādu posmu.
Yukki, 193.203.196.*:
Piekrītu Uģim, man patīk, ka ir iespēja kādu posmu izlaist, ne tāpēc, ka es to gribētu, bet tāpēc ka tā vienkārši šajā dzīvē sanāk, ka ne visur var paspēt piedalīties. Vai tad tiešām kāds šaja pasākumā speciāli nebrauc uz kādu posmu, jo, tipa, izrēķinājis, ka "nav izdevīgi"? Es cenšos braukt uz visiem posmiem un vispār galvenais motīvs ir jauka laika pavadīšana, ne tik daudz rezultāts!
A, 192.168.1.*:
-1 sistēma ir ļoti labi un es arī esmu PAR ar visām četrām. Runa ir par to, ka -1 shēmai būtu vēl lielāka ietekme, ja tā tiktu lietota kopā ar punktu sistēmu.
Arnijs, 95.68.100.*:
Varbūt, kamēr vēl šis gads ir balta lapa....
Mans ierosinājums ir gada kopvērtējumu skaitīt otrādi. Nevis iegūtos punktus, bet iegūtās vietas, ar domu , ka labākais rezultāts ir mazākā vietu summa. Tas izlīdzinātu to, ka 50-tā vieta pie 110 dalībniekiem ir vērtīgāka par 1-mo pie 50 dalībniekiem. Un atmests gada kopvērtējumā varētu tikt zemākās vietas rezultāts.
Aivars, 87.110.42.*:
Arnij, baidos, ka tavs priekšlikums neder ļoti vienkārša iemesla dēļ - cik punktus saņem komanda, kura nav startējusi? Ja es posmā nestartēju un saņemu 0, tad esmu "vērtīgāks" par uzvarētāju!!!
Arnijs, 95.68.100.*:
Aivar... Ja Tu posmā nestartē, tad Tu saņem nevis "0" punktus, bet "-". Resp. neesi startējis, vai arī neesi finišējis. Un atmests tiek posms vai nu bez rezultāta, vai arī ar sliktāko rezultātu, ja esi finišējis visos posmos.
Pēteris L, 195.69.91.*:
Ja nepiedalies 3 braucienos, tad "-" nepalīdz. Tad drīzāk, punkti par nepiedalīšanos ir: dalībnieku skaits konkrētajā braucienā +1.
AG pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Jautājums Orgiem - Vai laika apstākļu dēļ ir sagaidāmas kādas korekcijas pasākuma gaitā? Cik daudz ir tādu punktu kuri būs sasniedzami tikai ar džipu? Pērn cik atceros ziemas pasākuma ātruma ierobežojums bija 60 km/h?
Jautājums visiem - kamēr nebija sācies putenis bijām plānojuši startēt ar mašīnu ar aizmugurējo piedziņu. Vai jūsuprāt ir reāli pretendēt uz kaut cik nopietnu rezultātu ar tādu mašīnu jeb steidzami jāsameklē 4x4 džips?
Archa, 81.198.179.*:
Arī interesētu aktuālā info kā tai pusē ar sniegu un ceļiem?
G, 78.84.151.*:
Kāda no Bauskas komandām varētu ar šo informāciju padalīties...
Kaut domāju, ka nekas kardināli atšķirīgs nevarētu būt.
Organizators, 212.93.100.*:
Par ātruma ierobežojuma maiņu nezinu, to sestdien skatīsimies. Bet par auto izvēli grūti teikt - kad punktus pierakstījām, 4x4 piedziņa netika ieslēgta ne reizi. Lielākā daļa punktu ir sasniedzama pa asfaltu. Ir tikai viens WP, kur šobrīd varētu būt problēmas iebraukt.
Jānis-87.110.240.72, 87.110.240.*:
Jāņem līdzi lāpstas un spēcīgi puiši.
Lai veicas visiem.
Arnijs, 95.68.100.*:
Manuprāt, ātruma ierobežojumam, pa lielam nav jēgas. Tas vairāk varētu attiekties uz vasaru. Uz ceļiem, pa kuriem piem. fiziski varēs pabraukt uz 50 pa taisni, ir pilnīgi vienalga, vai ierobežojums ir 60 vai 80. Tāpat tos 50 būs grūti pārsniegt
AndrisL 87.110.73.108, 87.110.73.*:
nu nez cik katastrofālam ir jābūt ceļam pa kuru nevar pabraukt ātrāk par 50 :D
:doh:
Arnijs, 95.68.100.*:
AndrisL... 50km/h pa taisni. PA TAISNI!!! ;)
eleja pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
ziedot var gan saldumus, gan rotallietas beerniem, teejy, kafiju
Bauskas komanda pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Bauskas pusē sniega daudz. Vēl joprojām nedaudz snieg! Jāņem tik lāpstas līdz!!!
sesks pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
/citylife.lv par drusku reālāku ciparu iepērkama dalība (ja nu kādu interesē)
inga, 78.84.204.*:
Njaa...bik nav feini, ka tie, kas pieteikushies par pazeminaato cenu (liidz kuram tur decembrim), reaali samaksaa taapat vairaak.
78.84.68.241, 78.84.68.*:
Nav gan feini, man pat neienāca prātā, ka šis pasākums varētu akciju cenās nonākt. Tas nav smuki, it sevišķi pret tiem, kas ekonomējot piesakās laicīgāk. P.S. Uz mani tas neattiecas, pieteicos nesen pa 45,- un vērtēju to kā man pieņemamu iegūldījumu tik jaukā pasākumā.
A., 91.188.63.*:
Drusku rūgtums ir, bet vai nu pāris Ls pēc tagat kašķi celt!Nemot vērā zemo aktivitāti, orgi laikam ķērušies pie pasākuma popularizēšanas šādā veidā.
Edzis, 82.135.235.*:
Nav tas feini vai ir tas feini, bet dalībnieku skaits ir tāds kāds tas ir un, acīmredzot kā jau te tika minēts, orgi ir ķērušies klāt pasākuma popularizēšanai tāda veidā. Būtībā neko sliktu tur nesaskatu - jo vairāk komandu, jo interesantāk!
Andris.159.148.139.74, 159.148.139.*:
Labdien, manuprāt jo vairāk dalībnieku jo labāk, tā teikt kopā jautrāk,naudas izteiksmē starpība jau nav nemaz tik liela, lai lieki ceptos.
Un starpcitu jautājums vai orgi ir izlēmuši kā notiks punktu skaitīšana šogad - vai būs kādas izmaiņas?
A., 192.168.1.*:
Ir izmaiņas, palasi nolikumu :
12.4. Kopvērtējumā netiek ņemts vērā katras komandas posms ar zemāko rezultātu (ja komanda kādā no posmiem nav startējusi, tai šajā posmā tiek piešķirts 0 punktu).
Dalībnieku piesaiste ir ļoti apsveicama, citādi izskatījās pēc posma, ko svītrot. Pat uzvarot saņem mazāk punktu, kā saņemsi par 50. vietu posmā kur startē 100auto!
Organizators, 212.93.100.*:
1) Ja dalībnieks uzraksta atsauksmi un piereģistrējas laikā, jāmaksā tikai 30Ls.
2) Ja dalībnieks būtu nopircis Dormeo matraci vai Maximā kafiju un pēc nedēļas konstatētu, ka tur ir sācies Maxibums, vai tad viņš sūdzētos, ka nav godīgi? (Tikko nopirkām divus spilvenus, bet pēc nedēļas, pērkot divus trešo deva bez maksas - suņi?)
3) Akciju atlaides bija [daudzu firmu] standarta risinājums, lai nokomplektētu jums pienācīgu konkurenci un popularizētu šo pasākumu.
4) Tā kā CityLife neprot [laicīgi] atvainoties, atvainojamies viņu vietā, ja kādam bija problēmas ar CityLife kartes koda ievadīšanu. Viņu problēmas esam novērsuši.
5) Tiekamies sestdien Tērvetē.
6) Ceturtdien, kā vienmēr, gaidiet biļetenu uz saviem epastiem.
7) Saldumi!!! Izlasiet savu uzdevumu!
Eduards, 212.93.96.*:
Prieks, ka aug dalībnieku skaits :)
K., 212.93.100.*:
Cien Org...
Par tiem saldumiem! Vienīgais ko atrodu pirmajā lapā:
Turpinot iepriekšējo gadu labo darbu tradīciju, arī šajā posmā dalībnieki ar konfektēm un citiem saldumiem iepriecinās Elejas pagasta sociālā riska bērnus un sirmglavjus.
- ne vārda, kas jāgādā un ka pašiem jāgādā (jābūt līdzi) - tas varētu radīt liekus pārpratumus nepieredzējušiem dalībniekiem.
Nav arī saprotams kāpēc oficiālie rezultāti tiek paziņoti gan otrdien, gan trešdien (pirmajam laikam pietrūkst ne- priekšā).
P.S. Ja nu esmu akls, tad atvainojos jau iepriekš!
Mr. Stūrmanis, 193.203.196.*:
To K., 212.93.100.*
Pamatlietas ir pieejamas sadaļā "Kas tas ir?"
Pārējais jau ir katra paša ziņā. Katrs paradis izmantot ko citu. Vieni sagādājuši kaudzi karši, citi iztiek ar orgu sagādāto, vēl citiem ir līdzi mega dēlis uz kā izklāt visu karti.
Bez zīmuļu gādāšanas ieteiktu pasekot līdzi vai auto atbilst CSN prasībām, viss darbojas, kā tam vajadzētu darboties un viss paņemts līdzi.
Ja orgiem ir labs noskaņojums tie, pirms starta līnijas, var pārbaudīt auto atbilstību CSN prasībām un palūgt nodemonstrēt kā uzstādāms līdzi paņemtais 3stūris ;)
Organizators, 212.93.100.*:
Šovakar visi saņems biļetenu, kurā viss tiks aprakstīts.
Archa pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Kā reāli tiek kontrolēta GPS ierīču izmantošana? Tagad jebkuram telefonam ir GPS - vai jāizmanto tikai veci telefoni? Tāpat navigācijas ierīci mašīnā mierīgi var paslēpt - neies jau visu pārrakt. Un trasē lietot jau nav problēma - tāpat neviens neredzēs. Ok - godaprāts un sportiskā intrese - bet nu ka nav abidna - kāds tur godīgi kuļas pa desmitajām vietām, bet citi slinkojot saplūc laurus ar GPS. Vai arī visi tur zem beņķa un lieto?
Organizators, 212.93.100.*:
Uzreiz redzams iesācēja jautājums.
Kad atbrauksiet un piedalīsieties, tad būs skaidrs, ka GPS te neko nedod. Pirmās vietas 100% nelieto neko vairāk par mūsu karti - tas ir rādītājs. Varat izmantot jebkādus telefonus, bet nevarat izmantot tajā iebūvētās GPS iespējas. Tas tak nav sarežģīti.
Un galu galā - vai cilvēks, kurš "piečakarējis" pārējos, lietojot GPS, jutīsies labāk? Nekādas dižās balvas mums nav - nav jēgas "apčakarēt" pārējos.
es, 10.0.0.*:
Piekrītu Organizatoram, ka "iesācēju" jautājums (un tas nav domāts, lai kādu apvainotu, jo arī pašam sākot braukt savulaik domas bija līdzīgas). Pēc pirmo dažu posmu veikšanas jau bija skaidrs, ka nekādas GPS sistēmas te nepalīdzētu. Vismaz personīgi nekādi nespēju iedomāties, kā tās varētu uzlabot sacensībās sasniegtos rezultātus.
Archa (tas pats), 94.101.228.*:
Nu loģiski ka iesācējs un vēl latvietis (sākumā domā kā apčakarēt un kā nemaksāt nodokļus :D ).
Tikko nopirkts kupons. Tulīt sekos reģistrācija.
Jautājums - vai līdz starta brīdim var mainīt reģistrēto auto un 2 (no4) komandas dalībniekus? Nav teikts kurus draugus izdosies ieintriģēt :)
Organizators, 212.93.100.*:
Auto mainīt var, dalībniekus arī, BET īstajiem datiem jābūt ierakstītiem Pieteikumā, kas atrodams un izdrukājams no DOKUMENTI sadaļas. Tam jābūt līdzi uz sacensībām un jānodod rīta reģistrācijā.
princess pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
kas ir ieklauts cena (45ls?) un kas mums, ka startejosajiem 1.reizi butu jazina?:)
A.91.188.63.183, 91.188.63.*:
Sveicināta pulciņā!
Info par vajadzībām var smalki izlasīt sadaļā ''Kas tas ir''
Nepieciešamākās lietas - auto, fotiņš,feina kompānija. Pa lielam ar to var iztikt. Ja grib cītīgāk nobruņoties, tad vēl var paķert lineālu, cirkuli, kompasu, krāsainus rakstāmos, transportieri, reģiona karti, hronometru, maizītes, tēju,....
Cenā ir iekļauts karte ar kontrolpunktiem, kontrolkarte, nummurs un MILZUMS daudz pozitīvu emociju.
AG, 80.232.138.*:
Un vēl neaizmirstiet pases, a/m tehnisko pasi, kā arī OCTA polises izdruku.
Eduards pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Vai kādam ir info par to, kāda ir ziema Lietuvā? Kas mūs tur sagaida? Tikpat pliks kā šobrīd Rīgā? Sola jau gan, ka nedēļas beigās tieši iestāsies ziema, tas nozīmē, ka var gadīties, ka bildes būs bez sniega, bet objekti paslēpušies zem sniega :D
Aivars, 87.110.42.*:
Nebūs jau pirmā reize, kad zem sniega objektus meklējam, būs jautri! :)
Organizators, 212.93.100.*:
Tikko no trases - vismaz šobrīd tur ziema ir beigusies. (-2 ... -4, bez sniega) Ceļi tīri. Lielākā daļa būs jābrauc pa asfaltu.
Bet sniegs var atnākt :)
Aivars, 87.110.42.*:
Ja pareizi saprotu no precīzās starta vietas, tad tradicionālā rīta kafija šoreiz nespīd!???
Organizators, 212.93.100.*:
Kā jau minēts, kafija BŪS! Starta vieta ir ļoti precīza, tur startēs auto, tur stāvēs tiesneses. Bet kafija - pāri ceļam :)
Monta pirms 4 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Sveiki. Rīta kafija neizpaliek. Un par to runājot, kafejnīcas "Mamma daba" pavārīte interesējas, ko labprātāk dalībnieki bauda brokastīts pirms ceļa?
Aivars, 87.110.42.*:
Tad jau labi, citādi tāds neveselīgs satraukums. Ko bauda? Da viss kā parasti: kafija, tēja, kāda bulciņa, salātiņi un dažādas pankūkas, gan jau kāds neatteiksies arī no vakardienas soļankas (paģiru zupiņas).
Elmāram Jubilāram! pirms 5 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Šī ir tava dieniņa
Tava vārda dieniņa
Mēs tev teicam-Mēs tevi sveicam!
Un tad uz Rall jau steidzam!
Aivars, 87.110.42.*:
Pievienojamies sveicienam vārdiņsvētkos!!!
Andis pirms 5 mēnešiem Atbildēt uz šo komentāru
Kolēģi!
Otrajai sezonai gatavojotes, gribam izmēģināt modernās tehnoloģijas un pāriet no papīra kartes uz datorizēto versiju. Vai kāds var padalīties, ko lietojiet jūs un kā palīdz?
Paldies jau iepriekš!
Mr. Stūrmanis, 193.203.196.*:
Ir iznācis braukt izmantojot dažādu tehniku un metodes.
Pēc noteikumu maiņas, kad karte tiek izsniegta 1min pirms izlidošanas datorizētais variants nedaudz zaudē savu pievilcību (personiskais viedoklis).
Izsniegtā karte man kā stūrmanim ļauj ne tikai orienetēties ceļos, bet arī sniedz info par tuvākajiem punktiem, kas ļauj lemt par vienu vai otru maršrutu.